"Ďalšia, nastupujúca generácia našich zamestnancov, to je naša budúcnosť," povedal Wolfgang Egger, šéfdizajnér Audi Group. Práve preto je dôležité podporovať mladých dizajnérov, dodal. Projekt Intelligent Emotion naplnil naše očakávania, pretože sme v nich podnietili záujem a kreativitu a poznáme ich predstavu o automobile budúcnosti. 

Hlavnými cieľmi projektu bolo predstaviť Audi ako športovo prémiovú značku, ktorá sa nebojí experimentovať a je priekopníkom v uplatnovaní a použití nových technologií a dizajnu. Veľmi dôležité bolo zachovať balans medzi inovatívnymi riešeniami a ponechaní prvkov tak typických pre automobilku z Ingolstadtu.

Podľa vyjadrení Wolfganga Eggera sú výsledky viac ako uspokojivé. Každý koncept, každý model, ktorý vidíte na obrázkoch, obsahuje aspoň jednu myšlienku, alebo nápad, ktorý sa s veľkou pravdepodobnosťou objaví aj na niektorom z budúcich modelov Audi.

Počas kreatívneho procesu tvorby nových konceptov úzko spolupracovali Audi dizajnéri a ich nasledovníci. Stefan Sielaff, šéf dizajnu Audi si myslí, že najsilnejšou zbraňou dobrého dizajnéra je schopnosť konceptualizovať budúcnosť a vizualizovať ju na papier, najlepšie vo forme čitateľných obrázkov :). Pozrime si teda na to, ako možno už o pár rokov budú vyzerať Audiny, ktoré budeme stretávať aj na našich cestách.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 19 obrázkov