"Ďalšia, nastupujúca generácia našich zamestnancov, to je naša budúcnosť," povedal Wolfgang Egger, šéfdizajnér Audi Group. Práve preto je dôležité podporovať mladých dizajnérov, dodal. Projekt Intelligent Emotion naplnil naše očakávania, pretože sme v nich podnietili záujem a kreativitu a poznáme ich predstavu o automobile budúcnosti.
Hlavnými cieľmi projektu bolo predstaviť Audi ako športovo prémiovú značku, ktorá sa nebojí experimentovať a je priekopníkom v uplatnovaní a použití nových technologií a dizajnu. Veľmi dôležité bolo zachovať balans medzi inovatívnymi riešeniami a ponechaní prvkov tak typických pre automobilku z Ingolstadtu.
Podľa vyjadrení Wolfganga Eggera sú výsledky viac ako uspokojivé. Každý koncept, každý model, ktorý vidíte na obrázkoch, obsahuje aspoň jednu myšlienku, alebo nápad, ktorý sa s veľkou pravdepodobnosťou objaví aj na niektorom z budúcich modelov Audi.
Počas kreatívneho procesu tvorby nových konceptov úzko spolupracovali Audi dizajnéri a ich nasledovníci. Stefan Sielaff, šéf dizajnu Audi si myslí, že najsilnejšou zbraňou dobrého dizajnéra je schopnosť konceptualizovať budúcnosť a vizualizovať ju na papier, najlepšie vo forme čitateľných obrázkov :). Pozrime si teda na to, ako možno už o pár rokov budú vyzerať Audiny, ktoré budeme stretávať aj na našich cestách.