Ochrana dospelých
Pri čelnom náraze s čiastočným prekrytím poskytuje kabína dostatočnú ochranu všetkým pasažierom a hodnoty na figurínach boli buď "dobré" alebo stále "adekvátne". O niečo vyššie čísla komisári namerali pri náraze do pevnej prekážky, aj v tomto prípade ale skonštatovali, že bezpečnosť je stále v medziach normy. Dobre fungoval aj stredový airbag. Celkový výsledok 89 percent.
Ochrana detí
V druhej sledovanej disciplíne dosiahol Genesis GV70 len nepatrne horší výsledok, pozbieral 87 percent bodov. Pri oboch typoch nárazu nezaznamenali komisári na senzoroch detských figurín žiadne zvýšené riziko zranenia.
Ochrana chodcov
Práve v tejto oblasti dopadol Genesis GV70 najhoršie, získal len 64 percent bodov, slabšie výsledky pri ochrane chodcov či cyklistov sú však pre vysoké crossovery i SUV typické. Aktívna kapota fungovala bez problémov pri rôzne vysokých postavách chodcov, jej predná hrana je ale riziková. Slabšie bol hodnotený systém detekcie cyklistov a tiež pri odbočovaní, keď mal identifikovať chodca prechádzajúceho po prechode.
Asistenčné systémy
Veľké kórejské SUV získalo za asistenčné systémy na palube až 87 percent všetkých bodov. Brzdný asistent bol hodnotený veľmi dobre vo všetkých sledovaných úlohách. Celkový výsledok 5 hviezdičiek tak okrem mierneho zaváhania pri ochrane chodcov nie je žiadnym prekvapením.