Kontinuálne budú dva elektromotory modelu GV70 schopné dodávať výkon 160 kW, teda 218 koní a najvyšší krútiaci moment 350 Nm, čo nie sú na 4,7 metra dlhé SUV nejako zvlášť zaujímavé parametre, režim Boost však vyzerá o niečo zaujímavejšie.
V ňom nový Genesis pošle na obe nápravy výkon 360 kilowattov, v prepočte 490 koní a maximálny krútiaci moment 700 newtonmetrov. A vďaka tomuto módu bude zvládať akceleráciu z miesta na stovku za 4,5 sekundy.
Genesis z nejakého dôvodu zatiaľ neuvádza kapacitu akumulátorov, tvrdí ale, že crossover by mal mať s plne nabitými baterkami dojazd 500 kilometrov a podľa kórejského certifikačného systému to vychádza na 400 km. Automobil využíva technológie, ktoré nájdete tiež v modeloch GV60 a Hyundai Ioniq 5, takže jeho rozvody pracujú s napätím 400/800 voltov.
Rýchlonabíjanie výkonom až 360 tisíc wattov
Táto technika crossoveru umožní nabiť články z 10 na 80 percent len za osemnásť minút, budete k tomu ale potrebovať nabíjačku s výkonom až 360 kilowattov. To je bez preháňania zaujímavá rýchlosť, otázkou ale samozrejme bude, ako sa budú lítiovo-iónové akumulátory tváriť po niekoľkých rokoch v podobnom režime používania.
Súčasťou vybavenia GV70 bude okrem iného i systém nazvaný V2L (Vehicle to Load), ktorý vám dovolí používať elektrické spotrebiče s príkonom 3,6 kW a dostanete tiež DAS (Disconnector Actuator System). Ten zase dokáže automaticky pripojiť nebo odpojiť motor i s hnacím hriadeľom v závislosti na jazdných podmienkach. Pri offroade vám bude asistovať špeciálny režim e-Terrain a o dokonalé ticho na palube sa má starať systém aktívneho potláčania hluku ANC-R (Active Noise Control-Road).
Nový Genesis GV70 sa začne predávať najskôr na domácom kórejskom trhu, nasledovať budú Spojené štáty, Čína a z európskych krajín bude chcieť výrobca osloviť najskôr zákazníkov v Nemecku, Švajčiarsku a Veľkej Británii. Ak uspeje, ďalšie štáty budú nasledovať.