neviem ako Vam, ale mne skor zalezi na pouzitelnych vlastnostiach auta a nie na tych dost prebytocnych... Naco mi je auto ktore ma dvere na kltorych sa da skakat? Ved ja na nich skakat neplanujem. Pri VW by ma skor potesila reklama ako ho zlodeji nevedia ukradnut, lebo toto je jedenym z dovodov, kvoli ktorym VW vycnieva.
@LioooooJasne že to je zbytočná vlastnosť. Ale môže to trochu vypovedať o tom, ako robustne je celé auto postavené. A s tým kradnutím to je jednoduché, ale veľa ľudí si to nejak neuvedomuje. VW sa nekradnú preto, lebo sa dajú ukradnúť ľahko. Ale preto, že ich je veľa. Tým pádom sa ich aj zlodej asi ľahšie zbaví. Chcelo by to skôr štatistiku relatívnej kradnutosti vzhľadom k počtu predaných vozidiel.
@Lacospeed TSTu je statistika kradnutosti vozidiel je to z konkurencneho webu tak ak nechcete aby to tu bolo kludne to vymazte http://autoviny.zoznam.sk/cl/100208/1001199/Statistika-kradnutych-vozidiel-na-Slovens... japonske znacki su na tom asi najlepsie ale LADA to valcuje :D
@Lacospeed TSLaco, to mi je znamy fakt ze sa kradnu preto, lebo je ich vela a lahsie a rychlejsie sa predaju na nahradne diely. Je ich vela, ale ceny ma VW stale dosty vysoke, cize marze ma slusne a kvoli tomu ze su tolko kradnute a kvoli tomu ze si to moze kvoli marzam dovolit by mal ivestovat omoc viac na zapezpecenie proti kradezi. Logicky ked su moje auta kritizovane za zle brzdy napr. tak zainvestujem do vyvoja lepsich brzd. Ked su moje auta dost kradnute, tak zainvestujem do lepsich zbezpecovacich prvkov... Lenze VW na to serie, nakolko robi len presne tolko co ine znacky, co mi pride ako kaslanie na zakaznikov. Prosteje im jedno kolko VW sa ukradne, lebo oni uz svoje peniaze pri predaji dostali...
@Lacospeed TSVW sa nekradnú preto, lebo sa dajú ukradnúť ľahko. Ale preto, že ich je veľa. No to že je nejakých vozidiel veľa ešte neznamená, že je to dôvod na zvýšený záujem zlodejov. Veď teraz lieta po cestách množstvo nových áut rôznych značiek, lenže ich nadobúdacia cena je už tak nízka (chvála bohu), že sa to tým zlodejom nevyplatí riskovať. A ešte jedna vec pozri si štatistiku predajov ojazdených áut a zistíš, že napr. Golf je síce drahý keď je nový, no aj ojetinka sa nepredáva za pár šupov ako Kórejec, Japonec. Teda záujem o tieto vozy je aj ten, že náhradné diely VW sa budú lepšie predávať ako ND do citroenu.
Nieco to sice napovie ale ked sa na nich udrzi, neznamena automaticky, ze aj priecne budu tak pevne, tam je hmoty daleko menej. Tam nastupuju deformacne zony kam to odvedu a ako to utlmia... A na tom mi zalezi viac. Auta uz sa nerobia ako niekedy, karoseria tak tuha, ze odrezala strom. Auta sa velmi deformuju uz pri malych rychlostiach aby nedoslo k zraneniu posadky, radsej nech sa rozflaka auto ako pasaziery...a to aj nahrava automobilkam, viac rozbiteho, vacsia oprava.