Po dizajnovej stránke veľké novinky nepribudli.
Oveľa zaujímavejšími sú však zmeny pod kapotou a novinky v oblasti techniky. Ako sme už avizovali, Honda má nový inteligentný tempomat s označení i-ACC, ktorý rozpozná nebezpečnú situáciu ešte skôr ako vodič. CR-V je prvým typom, kde ho použila. Ide však samozrejme až o príplatkovú výbavu, ale predsa.
Automobil navyše na palubu dostal nový multimediálny systém zvaný Honda Connect. V jeho rámci môže posádka využívať satelitnú navigáciu, spätnú kameru, pripojenie na internet, Bluetooth alebo internetové rádiá.
Na podvozku Honda urobila malé kozmetické úpravy, ktoré by však mali prispieť k lepším jazdným vlastnostiam. SUV má nové tlmiče a upravenú geometriu zadných ramien. Rozchod kolies inžinieri zväčšili o 15 mm na oboch koncoch auta. K nim sa pridáva aj zmena odklonu kolies o pol stupňa.
Honda sa vo facelifte zamerala najmä na technické a motorické novinky. Na palube nájdete napríklad 9 stupňový automat, nový tempomat alebo 1,6 litrový naftový agregát.
Honda vystriedala 2,2 litrový naftový motor za menšiu jednašestku.
To, čo poteší srdce európskeho motoristu prichádza až nakoniec. Automobilka do ponuky pridala nový naftový motor, ktorý nahrádza starší agregát 2,2 i-DTEC. Novinkou je štvorvalec s objemom 1,6 litra, ktorého kombinovaná normovaná spotreba vykazuje hodnotu 4,4 l/100 km. K dispozícii budú dve výkonnostné verzie. Slabšia dosiahne 120, silnejšia 160 koní. Tento motor bude môcť byť ako jediný spárovaný s novým 9 stupňovým automatom. Okrem toho Honda ponúkne 6 stupňový manuál.
Pre benzínových fanúšikov bude k dispozícii 2,0 litrový štvorvalec i-VTEC, ktorý má pod palcom 155 koní. Ponuka prevodoviek v tomto prípade zahŕňa 6 stupňový manuál a 5 stupňový automat.
Honda však tvrdí, že 60 % zákazníkov si zvolí 1,6 litrový naftový motor s pohonom len prednej nápravy. Zvyšnú ponuku si teda rozdelí menšina. Do predajní novinka príde na jar roku 2015. Ceny výrobca pravdepodobne meniť nebude.
Zdroj: tlačová správa
Prečítajte si aj: Honda uvedie svetovú novinku, prediktívny tempomat