Veľkí výrobcovia sa v poslednom čase predháňajú v tom, ktorý z nich príde s nejakým netradičným konceptom. Honde sa to podarilo a zaujala novinkou NeuV. Tá je podľa zástupcov značky zmesou budúcnosti s overenou súčasnosťou.

Nastupovanie a vystupovanie bude jednoduché aj v stiesnených podmienkach. Dvere sa totiž posúvajú smerom dozadu a netradične sa otáčajú o 90°.

Koncept NeuV je skratkou New Electric Urban Vehicle (nové mestské elektrické vozidlo). Honda do názvu pridala Urban, čo značí jeho najväčšie pole pôsobnosti. Zástupcovia značky tiež uviedli, že v súčasnosti vozidlá v súkromnom vlastníctve nečinne stoja až 96 % času. To by v mestách mohli zmeniť elektromobily so službou carsharing.

Interiér ovládol veľký dotykový displej

Novinka preto využíva funkciu zdieľania, pri ktorej vozidlo nepoužíva len 1 majiteľ. Koncept je jedinečný tiež systémom HANA (Honda Automated Network Assistant), ktorý sa učí od vodičových emócií. Či sa priučí aj tým agresívnym však Honda neuviedla.

Elektrický skúter odvezie majiteľa až priamo k dverám

Plne dotykový panel umožňuje vodičovi a spolujazdcovi pristupovať k celému rozhraniu palubného infotainmentu. Viditeľnosť von je zaručená veľkým panoramatickým sklom. Nastupovanie a vystupovanie bude jednoduché aj v stiesnených podmienkach.

Dvere sa totiž posúvajú smerom dozadu a netradične sa otáčajú o 90°. Koncept je dvojsedadlový s veľkým batožinovým priestorom, ktorý môže niesť elektrický skúter „Kick n Go“ určený na prekonanie posledných metrov k cieľu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Elektrický skúter (alebo kolobežka) je napájaný z akumulátora, ktorý sa môže nabíjať tiež z pripojenia v batožinovom priestore. Kolobežka odkazuje na skútre od Hondy s rovnomenným názvom. Tie prišli na trh v 70-tych rokoch minulého storočia. Nápad s elektrickou kolobežkou v kufri je netradičným priblížením mobility majiteľa až do jeho absolútneho cieľa. Čo na to hovoríte vy?