Nové verzie pre šport a štýl

Dlho očakávaná vylepšená verzia by mala prísť až v roku 2021. Dokonca v októbri, čiže na oficiálne informácie si ešte poriadne počkáme. Neoficiálne, magazín Best Car hovorí o kombinovanom výkone 478 kW (650 k). To je o 69 koní viac než štandardná verzia. Krútiaci moment 645 Nm by sa mal takisto zvýšiť, ale zrejme nie tak dramaticky ako výkon. V strede NSX ostane uložená 3,5 litrová V6, pričom niektoré správy hovoria, že by mohla byť spojená dokonca s troma elektromotormi.

Táto informácia sa však v správe od Best Car nespomína. Nový variant by mal takisto priniesť ďalšie úpravy. Podobne ako NSX-R v 90-tych rokoch, NSX si prejde odtučňovacou kúrou a novými aerodynamickými doplnkami. Takisto by sa zmien mohol dočkať aj interiér, kde by mohol podobne ako v Civicu Type R Limited Edition úplne zmiznúť displej infotainmentu. S váhou si musia inžinieri určite poradiť, keďže v súčasnosti NSX váži 1759 kg. Najodvážnejšie špekulácie dokonca hovoria o zbavení sa hybridného pohonu. Niečo podobné urobili pri pretekárskej NSX GT3 a je ľahšia o 485 kg, pričom výkon posiela iba na zadné kolesá. To znie ako recept na zábavné auto.

Magazín Best Car ďalej uvádza príchod verzie bez strechy v decembri 2021. NSX Spider sa pravdepodobne nedočká žiadnych extra úprav, ale vietor vo vlasoch by mu mal priniesť dostatočnú pozornosť. Najväčšou otázkou bude, akú verziu skladacej strechy automobilka zvolí. Na nové verzie NSX si teda ešte musíme počkať viac ako rok, no hádam budú stáť za to.

Zdroj: motor1.com, Best Car web

Foto: motor1.com