HUMMER H2
Súčasné modely H2 SUV a H2 SUT sú poháňané 6.2 litrovým hliníkovým 8 valcovým motorom do V, ktorý disponuje silou 293 kW ( 398 k ) a krútiacim momentom 574 Nm. Pre zvýšenie efektivity práce disponuje agregát variabilným časovaním ventilov. Tandem mu tvorí 6 stupňový automat. Novinkou pre sezónu 2009 bude schopnosť žravého agregátu kombinovať viacero palív súčasne. Technológiu pomenovali FlexPower a odporúčaným “riedildom” rafinátu z ropy je E85 ( zlúčenina na báze etanolu) v pomere 85 percent etanol a 15 percent uhľovodíkové palivo ( benzín, motorová nafta ). Automatická prevodovka Hydra - Matic disponuje, ako už názov napovedá hydromeničom krútiaceho momentu, ktorý tiež pomáha ušetriť zopár gramov paliva. Výrobca udáva, že všetky offroadovské parameter ako svetlá výška, nájazdové uhly a iné ostanú zachované.
HUMMER H3
H3ka, ako najcivilnejšia, presnejšie “najeurópskejšia“ verzia z početnej rodinky Hummerov, je bestsellerom značky. Práve preto od nej aj najviac očakávajú a na novú sezonú ju aj adekvátne pripravili. Nový systém pohonu pozostáva z GM Vortec 3.7 litrového 5 valca s variabilným časovaním ventilov a výkonom 180 kW ( 245 k) a 328 Nm krútiaku. Alternatívou je americkejší 5.3 litrový V8 motor, odvodený z toho naj, čo koncern GM môže ponúknuť, teda z legendárneho small blocku. 224 kW ( 305 k) a 432 Nm umožnuje akceleráciu najmenšiemu Háčku za 8.2 sekundy. Prevodovka je ako v prípade H2ky tiež automatická, v tomto prípade 4 stupňová. O prenos ťažnej sily na vozovku sa stará elektronicky riadený pohon 4x4 s možnosťou osadenia hnacieho ústorjenstva predným diferenciálom so zvýšenou svornosťou.
HUMMER H3T
Ešte stále neopozeranou tvárou v katalógu Hummer je model H3T. Vychádza z H3ky, no nova kabína pre 5 pasažierov a oddelený úložný priestor s dĺžkou 1.5 metra nielen kompletne zmenila vizáž, ale ešte viac spĺňa nároky definované komorou amerických farmárov. :) Špecialitkou H3T je jeho permanentý pohon všetkých 4 kolies, 32 palcové kolesá a blokovateľné diferenciály, čo z neho robí jediný pickup na svete, ktorý ponúka tieto vymoženosti v serii. Svetlá výška 242 mm a priechodnosť terénu s vertikálnou výškou 407 mm sú skutočne obdivuhodné parametre.
HUMMER HX Concept
Posledným konceptom z dielne Hummer je model Hx. Futuristicky pôsobiaci offroad je zmesou účelnosti a praktickej elegancie. Priechodnosťou terénom sa môže merať s ostatnými Háčkami. Pocit z nespútanej jazdy a voľnosti umocňuje otvorená kabína v štýle targa ( odnímateľné strešné panely ).
Dizajn odvážneho konceptu je dielom troch novicov v time dizajnérov pracujúcich pre GM a Hummer design studio. Vzdušne a agilne pôsobiace auto je vybavené podvozkovými partiami vyrobenými z hliníka dotvorenými technologickou operáciou CNC frézovaním.
Interiér konceptu HX je vybavený ergonómiou a materiálmi, ktoré sa s obľubou použivajú v leteckom priemysle. Pogumovaná podlaha a palubná doska potiahnutá nylónom pretvárajú doterajšie vnímanie interiérov automobilov. Flexibilita a možnosť pretvorenia interiéru dnes patria k samozrejmým, čize nemohli obísť ani tento projekt. Špecialitkou sú bezpečnostné 4 bodové pásy nainštalované na všetkých sedadlách.
Zdorojom sily pre HXko je 3.6 litrový V6 motor E85. Nan pripiekli 6 stupňový automat, ktorý použivajú aj ostatné modely Hummer. O vzhľade auta škoda písať, obrázky povedia všetko dôležité.