Potencionálni zákazníci tak konečne videli, čo môžu mať za svoje peniaze a mohli si naživo pozrieť drahokam na kolesách. Predsa len cena 3,4M amerických dolárov nie je málo a v porovnaní s Lykanom je dokonca aj Veyron tuctovka. Za tú ohromnú sumu Lykan trochu stráca na konkurenciu najmä vo výkonových parametroch. Výkon 566 kW (770 k) a maximum krútiaceho momentu 1000 Nm nie je v dnešnej dobe nič výnimočného, za tri krát menej peňazí môžete mať LaFerrari alebo 918 Spyder. A to s overenou technológiou zavedenej značky. Zlé jazyky dokonca tvrdia, že ak Lykan oholíte o všetky tie zbytočné diamanty v svetlách a podobné zbytočnosti ako zlaté prešívanie v sedadlách, cena spadne na 100 000 dolárov. Niečo na tom bude, W Motors totiž neprináša nič prevratné ohľadom konštrukcie auta ani použitých technológií. Cena je však tak vysoká ako daň za exkluzivitu a najmä ňou musia pokryť vývoj auta, ktorého vyrobia (zatiaľ) iba sedem kusov. Dvesto tisíc dolárov z ceny v podstate zráža dole i cenovka exkluzívnych hodiniek Cyrus Klepcys, ktoré dostanú majitelia k autu. Tí, ktorí by predpokladali (priznám sa, že ja tiež) najväčší dopyt z krajín Blízkeho východu, sa mýlia. W Motors oznámili, že veľmi silný záujem je z Ruska, Číny a USA. Tri a pol milióna je zjavne nevýrazná sumička, no v svetle takéhoto zrovnania môžete mať auto bez bižutérie za oveľa rozumnejšie peniaze.
Pre konštrukciu Lykanu boli použité tie najdrahšie materiály ako titán alebo karbón. V interiéri bude vodiča baviť najmä holografický displej, ktorý naživo ešte nik nevidel, ale podľa obrázkov to má byť šupa. No a pozornosť na ulici si dokáže vydupať i proti Lamborghini, pretože má vyklápacie dvere, akorát opačným smerom. Snáď budú fungovať bezchybne, dvere na spolujazdcovej strane zlyhali už priamo pri odhalení na autosalóne. Alebo inak - predstavte si, že sa náhle otvoria dokorán pri maximálke, ktorá je solídnych 395 km/h. :) Každopádne, tešíme sa na prvé jazdné video.