Sedan sa svojim vzhľadom naozaj môže zaradiť k tým najlepším.
Automobilka tvrdí, že vývoj tohto typu jej trval 4 roky. Hyundai však pripravil celkom slušný kus auta, ktorý by rozhodne mohol zamieriť do prémiového segmentu. Z prednej časti auto mierne pripomína Aston Martin. Je to však najmä kvôli tomu, že automobilka dala svojmu logu krídla. Celkovo na jeho exteriérovom dizajne nenájdete nič rušivé, žiadny extravagantný prvok.
Vo vnútri to vyzerá rovnako distingvovane a rezervovane. Interiéru dominuje veľký stredový displej. Ťažko z tejto pozície hovoriť o kvalite a nekvalite vypracovania. Jedno je však isté. Hyundai vo vnútri použil luxusné materiály ako kožu a hliník.
Hyundai sa však bude asi aj naďalej stretávať s nasledovným problémom. Za čo by ste radšej minuli svoje peniaze? Za Hyundai alebo za BMW a spol?
Okrídlené logo pripomína Aston Martin.
Európsky zákazník si vo vnútri nájde všetko čo potrebuje. Ide napríklad o odvetrávané masážne sedačky, multimediálny systém s navigáciou, multifunkčný kožený volant, „strážcu“ jazdného pruhu, systém upozornenia na auto v mŕtvom uhle, adaptívny podvozok, LED svetlá alebo parkovací asistent.
Smutnou správou je, že Kórejci nám posielajú len 3,8 litrový šesťvalec GDI s priamym vstrekovaním, ktorý poznáme z testu Hyundai Genesis Coupé. Aj tu bude spojený s 8-stupňovým automatom a aj tu jeho výkon dosiahne 232 kW (315 k). Za príplatok si bude možné objednať pohon všetkých kolies s označením HTRAC.
HTRAC predstavuje nový pohon všetkých kolies, ktorý automobilka po prvýkrát použije práve v tomto type. Jeho hlavnou podstatou má byť elektronická kontrola rozdeľovania krútiaceho momentu. Ak by sme chceli rozkódovať názov, tak „H“ je začiatočné písmeno značky Hyundai a „TRAC“ je skratka trakcie.
Zdroj: overdrive.in
Prečítajte si aj: Hyundai Genesis Coupé 3.8 V6 GDI