Aby verzia i20 Coupe pôsobila dynamickejšie, znížili dizajnéri strechu o 25 mm oproti 5-dverovému modelu. Eduardo Ramirez, šéf dizajnového centra Hyundai Europe, povedal: “Predná časť modelu i20 Coupe má obrátenú šesťuholníkovú masku chladiča, ktorá vizuálne znižuje vozidlo a doslova ho pritláča k ceste. Dali sme automobilu uhladený bočný profil a výraznejší vzhľad, pričom sme zachovali veľkorysý priestor v zadnej časti kabíny. Výrazná hrana nad zadnými kolesami zvýrazňuje boky vozidla a púta pozornosť na nápadné horizontálne zadné svetlá. Tieto prvky spolu podčiarkujú športovú orientáciu automobilu.”


Keď už sme pri zadnej časti vozidla. Hyundai sa chváli, že poskytuje najväčší batožinový priestor spomedzi konkurentov. Objem kufra je 336 litrov. Koľko prepraviek piva tam môžu naložiť mladí zákazníci cestou na chatu, však automobilka nespresňuje. Ale po sklopení sedadiel bude k dispozícií slušných 1011 litrov úložného priestoru. 

Hyundaiu i20 Coupe chýba k dynamickému vzhľadu aj vyššia porcia výkonu.

Hyundai i30 dostane nový vrcholový model s názvom Turbo. Poháňať ho bude motor 1,6 T-GDI s výkonom 137 kW(188 koní).

Pri spustení predaja budú na výber dva benzínové motory. Slabší 1,25 litrový štvorvalec ponúkne 62 kW(82 koní) a silnejší 1,4 litrový motor 74 kW(100 koní). Silnejší benzín je možné kombinovať aj s 4-stupňovou automatickou prevodovkou. Čítate správne, Hyundai ponúkne v roku 2015 iba štyri rýchlosti vo svojom automate! Retro štýl! Neskôr príde do predaja downsizingovaný trojvalec T-GDI s objemom jedného litra a výkonom 74kW(100 koní) resp. 88 kW(120 koní). Hyundai zatiaľ o žiadnej ostrejšej verzii nehovorí. Európsky milovníci nafty však neobídu naprázdno. V ponuke bude trojvalec s objemom 1,1 litra a skromným výkonom 55kW(75 koní). Silnejší štvorvalcový agregát ponúkne z objemu 1,4 litra výkon 66kW(90 koní).

Hyundai sa chváli najväčším kufrom v triede. Ten má 336 litrov v základe a po sklopení 1 011 litrov.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Hyundai i30 Turbo + facelift

Hyundai i30 dostane tri roky po svojej premiére facelift. Hyundai modernizoval dizajn, motory, prevodky a podvozok. Za zmienku stoja aj ventilované sedadlá, ktoré budú po novom v ponuke. V tejto triede to ešte stále ničím bežným. Starú šesť stupňovú automatickú prevodku nahradí nová dvoj-spojková prevodovka (7DCT). Tá bude dostupná s motorom 1,6 CRDi a 1,6 GDI.


Nás však zaujíma nová, najvýkonnejšia verzia Hyundaiu i30. Tou bude verzia Turbo, ktorá bude vybavená motorom 1,6 T-GDI. Ten poskytuje výkon 137 kW(188 koní) a 265 Nm. Silu motora prenáša na predné kolesá 6-stupňová manuálna prevodovka. Hyundai i30 Turbo sa dostane na stovku za osem sekúnd. Maximálna rýchlosť, ktorú dosiahne je 219 km/h. Najvýkonnejší kompaktný Hyundai dostane aj upravený športový podvozok a silnejšie brzdy. K dispozícii budú aj 18“ disky kolies.

Typ i30 dostane po prvý raz verziu Turbo, ktorá ponúkne výkon 137 kW(188koní).

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Hyundai i40 Facelift

Hyundai modernizoval aj reprezentanta strednej triedy, typ i40. Zmenami prešiel dizajn a pohonné ústrojenstvo. Rovnako ako menší súrodenec i30, aj i40 dostane novú dvoj-spojkovú sedemstupňovú prevodovku. Interiér vozidla by mal dostať kvalitnejšie materiály, ktoré budú použité na volante, riadiacej páke a lakťovej opierke. K dispozícií bude aj nový, kvalitnejší audiosystém dostupný v dvoch vyhotoveniach. Medzi ďalšie zaujímavé novinky patrí aj systém elektronickej náhrady samosvorného diferenciálu ATCC. Tiež nás zaujal systém rozpoznávania dopravných značiek.

Zdroj: tlačová správa

Hyundai i40 dostane kvalitnejšie materiály v interiéri.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov