Z rozpoznaním faceliftovaného modelu podľa upravených vonkajších detailov to nebude také jednoduché, tie zmeny sú skutočne len decentné. Ak ale viete, na čo sa zamerať...
V prípade štandardnej verzie i10 „prizná farbu“ maska chladiča, presnejšie povedané segmenty denného svietenia, ktoré už nie sú usporiadané do kruhu, ale rozdelené na štyri samostatné šesťuholníky a pochopiteľne ich nájdete v páre, na každej strane.
S výbavou N-Line to bude trochu horšie. Jej špecifické doplnky v podobe originálnej masky i svetiel ostávajú rovnaké, ale Hyundai začal na tento model montovať nové 16-palcové disky.
V interiéri to bude nepatrne jednoduchšie. Takzvaný paket Purple pridáva modré ambientné osvetlenie v priestore pre nohy cestujúcich na predných sedadlách, čiastočne kárované poťahy sedačiek s fialovým prešívaním a v rovnakej farbe sú tiež vyrobené detaily na vetracích otvoroch ventilácie.
Štandardom modelu i10 sa stáva menší 4,2-palcový displej umiestnený v prístrojovom paneli, nechýbajú dva konektory typu USB C (jeden vpredu, druhý vzadu), systém eCall druhej generácie s pripojením 4G a diaľkovým aktualizovaním mapových podkladov navigácie. V aute naďalej ostáva 8-palcový displej na palubnej doske, pričom infotainment zvláda bezdrôtovo Apple CarPlay i Android Auto a telefón vám nabije indukčná nabíjačka.
Kórejci v tlačovej správe tiež pripomínajú, že v aute je rozšírený bezpečnostný systém Hyundai Smart Sense, ktorý by mal lepšie detegovať cyklistov, asistent pomáhajúci s jazdou v pruhu vám dokáže odteraz aktívne zasiahnuť do riadenia a v aute je tiež po novom upozornenie na nezatvorené zadné dvere.
Modernizovaný Hyundai i10 sa bude naďalej vyrábať v tureckom Izmite od apríla 2023, pričom k európskym zákazníkom by sa mal dostať v druhej polovici roka. A motory? K nim nepadlo ani slovo, ak sa ale nič nezmení, „desiatka“ bude poháňaná atmosférickými agregátmi 1.0i a 1.2i a N Line s trojvalcovým litrovým turbom a výkonom 100 koní.
zdroj: Hyundai