neobsadenynick
07.05.20 09:04
T
No....ci sa za nim zaprasi je otazne,je to uz mensia trieda auta a aby sa za nim zaprasilo,muselo by byt polozene cenovou pod 20t eur. Okrem toho,ak do toho auta daju ten 1.6tgdi ,bude to hruza. Ten motor nefunguje a umiera uz v zanovnom stave -konkretne na priesak paliva do oleja vo velkom mnozstve(nieje problem mat pol litra nad mierkou). Len je o tom ticho ,nemali by co predavat,ak by to presiaklo vo velkom na verejnost. Tuscon-y ,tie ktore predvadzaju dokonca museli chipnut,aby to vobec nejako chodilo....takze v tomto smere sa na I20N ja osobne netesim. Ale verim,ze ak tam daju update motora bez problemov ,cenovkou podlezu tie metrosexualne clia RS ( uz s a nepredavaju) ,alebo tu bezpohlavnu fiestu ST s 3valcom za 28.000eur,budu mat ako sa pise v clanku vcelku uspech. Na trhu totiz uplne vypadli tie mensie hothatche ,ten zaklad ktory tu bol odjakziva. Pezoty,fabie,ibizy a zatial ani clia uz sportove verzie nemaju v tejto triede. Ostalo polo gti vo verzii ze je to skor GT s tym otupenym motorom ....a ziadne ine male ma nenapada....ak nepocitam limitku grnm . Ono ta trieda kadettov gsi a golfov gti sa posunula vyssie,ale velkostne je take polo asi aj vacsie,ako kaddet gsi ci golf gti II . A do mesta pre jednu dve osoby bohate staci aj I20N,fabia ci polo ,pripadne ibiza ,kde nam cupru tiez zrusili,aby nahodou nebola krajsia ako polo gti ,ktore by uz asi nikto nekupil potom.
Odpovedať