Hlavnými konkurentmi pre i30 N budú Volkswagen GTI a Ford Focus ST. Pod kapotou bude 2,0 litrový motor s výkonom okolo 260 koní (brzda vo videu ukazuje 258 koní pri 6000 otáčkach). Samozrejmosťou je pohon predných kolies a mechanický samosvorný diferenciál.
Auto na záberoch je ešte ťažko kamuflované, ale je jasné, že sériový model N dostane ostrejšie tvary, než bežná i30. Predný nárazník má byť inšpirovaný špeciálom WRC a určite uvidíme aj veľké zadné krídlo.
Hlavnými konkurentmi pre i30 N budú Volkswagen GTI a Ford Focus ST. Pod kapotou bude 2,0 litrový motor s výkonom okolo 260 koní (brzda vo videu ukazuje 258 koní pri 6000 otáčkach). Samozrejmosťou je pohon predných kolies a mechanický samosvorný diferenciál. Zo začiatku výroby bude údajne dostupná len 6-stupňová manuálna prevodovka, ale neskôr by mala pribudnúť aj 7-rýchlostná dvojspojková skriňa. Zatiaľ sú to neoverené informácie. Podrobnosti sa dozvieme na frankfurtskom autosalóne v septembri, kde bude mať Hyundai i30 N svetovú premiéru.
Hot-hatch od Hyundaiu bude veľkým otáznikom. Kórejci doteraz nepriniesli žiadne ostré auto. Pod vedením Alberta Biermanna, bývalého šéfa BMW M, však prichádza zrod divízie Hyundai N. Tá bude mať na starosti športovo orientované autá. Ich prvým dielom je práve model i30 N. Ďalšie autá budú nasledovať.
Zdroj: hyundai, leftlanenews