„V marci sme dodali našim zákazníkom na Slovensku vyše tisíc nových áut. Vzhľadom na obrovské výzvy, ktorým celý automobilový trh už dlhší čas čelí, ide skutočne o mimoriadny výsledok. O to väčšia vďaka patrí všetkým našim predajcom a najmä zákazníkom, ktorí dali značke Hyundai dôveru,“ povedal Robert Baumgartner, generálny riaditeľ slovenského importéra Hyundai.
Slováci obľubujú najmä Hyundai i30 a Tucson
Model i30, ktorý sa dlhodobo teší vysokej obľube, bol v marci odovzdaný až 437 zákazníkom, čo z neho robí celkovo najpredávanejšie auto mesiaca na Slovensku. Pozíciu najpredávanejšieho SUV na Slovensku aj v marci potvrdil TUCSON, z ktorého sa predalo 293 kusov. Výborné predajné čísla hlási za marec Hyundai aj pri ďalších modeloch: kompaktný hatchback i20 (93 ks), malé SUV Kona (75 ks), veľké SUV Santa Fe (51 ks), crossover Bayon (48 ks), mini i10 (19 ks) a plne elektrický IONIQ 5 (10 ks).
Jednotka súkromnej klientely
Hyundai si aj v marci udržal pozíciu trhovej jednotky v predaji súkromnej klientele. Fyzickým osobám – nepodnikateľom doručil počas prvého jarného mesiaca 492 nových vozidiel a získal v tomto segmente zákazníkov trhový podiel až 18,87%. Znamená to, že takmer každé piate auto kúpené súkromnými osobami na Slovensku v marci bolo značky Hyundai.
zdroj: hyundai.sk a zapsr.sk