Isté je len to, že servis auta online nikdy neprebehne.
Hyundai sa však rozhodol, že predaj áut posunie ďalej. Inováciou má byť virtuálny showroom a teda akási forma eshopu. Ani Kórejčania sa však nezaobídu bez kamennej základne. Napriek tomu, že prevažná časť nákupu prebehne online bez nutnosti interakcie s predajcom, auto si zákazníci budú musieť predsa len vyzdvihnúť v servisnom stredisku nachádzajúcom sa neďaleko britského mesta Dartford. Na rovnakom mieste si ľudia budú môcť auto vyskúšať a aj odniesť do servisu.
Automobilka tvrdí, že prepojenie virtuálneho a skutočného obchodu prináša ako prvá na svete. S tým sa dá aj nesúhlasiť, pretože aktuálne napríklad kúpa Tesly Model S prebieha najmä prostredníctvom internetu. Auto si môžete vyskúšať vo Viedni, kde je aj servis. Taktiež vám ho nedovezú k dverám ale musíte si ho ísť vyzdvihnúť.
Novú formu predajne Hyundai spustí už od novembra tohto roku. Napriek tomu tomu ju však nebudú môcť používať ľudia z celého sveta. Preberania auta prebehne vo vybranej predajni vo Veľkej Británii.
Predaj áut úplne prostredníctvom eshopu by mohol priniesť ešte širšie možnosti individualizácie vozidla.
S predajom cez internet má skúsenosti už aj Volvo, ktoré takto uviedlo novú XC90 vo verzii First Edition. Celkový počet 1927 áut ľudia cez internet kúpili v priebehu dvoch dní.
Budeme jedného dňa kupovať autá online bez toho, aby sme ich predtým videli? Mnoho ľudí by to nikdy neurobilo a na druhej strane určite je dostatok takých, ktorým je jedno či farba ich auta bude vyzerať na slnku tak ako na monitore. Autá nám však asi nikdy nebude doručovať kuriér alebo lietajúci dron. Navždy si ich budeme preberať v kamenných predaniach.
Zdroj: autocar.co.uk
Prečítajte si aj: Správne pripravený inzerát predaj jazdenky urýchli
Odpovedalo 124 ľudí