Hyundai Genesis sedan
Dôvodom tohto šokujúceho rozhodnutia nie sú ani tak preteky v tom, kto dá do skrine viac prevodov, ale to, kto v boji o najnižšiu spotrebu dokáže najlepšie uspieť. Aj keď sa tu natíska otázka, kam to celé speje? Šialene nezmyselný tlak legislatívy na výrobcov áut vytvára európske emisné normy Euro zamerané predovšetkým na znižovanie CO2. Americké CAFE je ešte prísnejšie. Pri veľkých motoroch luxusných limuzín je práve vyšší počet prevodových stupňov s "dlhým" pomerom jednou z ciest ako spĺniť normy normy bez zmenšovania objemu, vysokoltakého prepĺňania či pridávania elektromotorov. Klientela v top segmente tieto triky odmieta. Stále chce pokojné a vyvážené agregáty so zamatovým chodom. Riešením je teda ešte viac prevodov...
10-stupňový automat Hyundai najprv ponúkne v USA v typoch Genesis saloon a Equus.