Technické parametre sú skutočne úctyhodné. K dispozícii sú dva elektromotory so systémovým výkonom 650 koní (175 + 303 kW, teda 478 kW), čo konceptu umožní zrýchlenie z 0 na 100 km/h pod 3,4 sekundy. Maximálna rýchlosť je len odhadovaná na 240 km/h, rovnako aj pohotovostná hmotnosť 1880 kg.
Podvozok má nové tlmiče blízke špeciálom rely a extrémne tuhý rám. Model pracuje so systémom WRC Powertrain Drive Control Logic, ktorý umožňuje vodičovi prispôsobiť výkony, citlivosť zrýchlenia, rekuperácie a vyváženie výkonu. K dispozícii je nastavenie rozloženia krútiaceho momentu na všetky 4 kolesá.
Akumulátor z Ioniq 5 N
Elektronická ručná brzda bola navrhnutá s ohľadom na 10-ročné pôsobenie značky vo WRC a pomáha znižovať hmotnosť tým, že odstraňuje potrebu používania konvenčných bŕzd pri takom predhrievaní brzdových komponentov. Na automobile ešte zaujmú 19-palcové matne lakované kované disky. Z modelu Ioniq 5 N je tu aj batéria s kapacitou 84 kWh, je však o 340 mm kratšia a vďaka tomu radí vozidlo s kratším rázvorom do kategórie segmentu B, teda tam, kde sa nachádza i20 N Rallye 1 WRC.
zdroj: Hyundai TS