Prítomnosť mild-hybridnej technológie
Pod kapotou sa objaví trojica motorov. Prvým bude 2,0 CRDi 48v s mild-hybrid technológiou. S výkonom 136 kW (185 k) predstavuje najvýkonnejšiu voľbu. 1,6 CRDi disponuje takisto mild-hybridnou technológiou a výkonom 100 kW (136 k). Verziu bez hybridnej technológie predstavuje 1,6 T-GDI s 130 kW (177 k). Všetky motory je možné kombinovať s pohonom všetkých kolies, alebo výhradne prednej nápravy. Prevodovky sú k dispozícii 6-stupňová manuálna a 7-stupňová automatická.
Predjedlo
Vôbec po prvýkrát vidíme N Line verziu nejakého typu skôr ako plnohodnotnú verziu N. Jazdné vlastnosti by malo okoreniť softvérovo upravené riadenie. Pruženie bude takisto tuhšie, konkrétne vpredu o 5 % a vzadu o 8 %. Tucson N Line vyzerá na pohľad skutočne výborne. Športové doplnky najpredávanejšie SUV na Slovensku skvelo doplnili.
V prednej časti upúta pozmenená predná maska s tmavým chrómom a novými LED pásikmi denného svietenia v novom prednom nárazníku. Ďalej nájdeme čierne doplnky v podobe krytov zrkadiel a zadného spojleru. Tucson N Line je obutý na 19” diskoch. V zadnej časti nájdeme okrem strešného spojleru aj malý dizajnový náznak difúzoru a dvojitú koncovku výfukov. V interiéri pokračuje dotváranie pocitu športovosti prostredníctvom športovejších sedadiel prešitých červenou niťou. My máme iba jedno želanie: nech už tu je Naozajstný TucsoN. :)