HTWO bola založená s cieľom „uľahčiť biznis s palivovými článkami spoločnosti Hyundai a rozšíriť vodíkový ekosystém“. Zároveň by mala nová značka Hyundaia pracovať na vývoji novej generácie palivových článkov. Tie by sa však podľa automobilky nemali používať len v automobiloch, ale aj v iných formách mobility, ako plavidlá, vlaky či mestská letecká mobilita, čo by mohlo rozhodne prispieť k výraznejšiemu zníženiu emisii. EÚ totiž často zabúda, že automobily so spaľovacím motorom, nie sú jediné dopravné prostriedky, ktoré produkujú škodlivé látky a omnoho väčší problém predstavuje letecká a lodná doprava.
Nová generácia prinesie viacero výhod
Nový systém palivových článkov by mal mať oproti súčasnému niekoľko výhod. Medzi najzásadnejšie sa radí vyšší výkon a odolnosť, zvýšená energetická hustota či jednoduchšia architektúra a dostupnejšia cena. HTWO sa spočiatku zameria na čínsky, kórejský, americký a európsky trh. Okrem toho sa nová značka bude venovať aj „urýchleniu rozvoja vodíkovej spoločnosti“, čo by malo znamenať hlavne rozširovanie aktuálne nedostatočnej infraštruktúry.
Hyundai je v súčasnosti jedným z najväčších hráčov a priekupníkov v oblasti palivových článkov a vodíkových áut, čo dokazujú aj modely iX35 FCEV (prvý sériovo vyrábaný automobil s palivovými článkami na svete) a Nexo.
Zdroj: Autocar