Gény svojho predchodcu P1 rozhodne nezapiera. Otváranie dverí zdedilo po otcovi, ostatne inak si to asi ani nevieme predstaviť. Na rozdiel od legendy F1 je ale interiér dvojmiestny. Práve tri sedadlá boli unikátne v koncepcii i šoférovaní auta, teraz je to klasické kupé. Či kvôli tomu niečo stratil zo svojho šmrncu, nám povedia asi len movití budúci majitelia. Ako vidíte, je dostatočne "pásikavý" na to, aby o jeho schopnostiach nikto nepochyboval. Karbón je v interiéri všade, kam oko dohliadne. A kde nemohli použiť karbón, tam dali čalúnenie z Alcantary. Je zariadený pomerne stroho, vlastne sú tam len veci, ktoré potrebujete k riadeniu. Nič viac, nič menej. Ale i v tom minimalizme britských konštruktérov nájdeme klimatizáciu, satelitnú navigáciu a audio systém Meridian. Detailom, ktorým sa McLaren chváli, sú sedadlá. Majú každé totiž hmotnosť iba 10,5 kilogramu. Možnosti nastavenia sú jednoduché - 28 alebo 32 stupňový sklon. Čo ak vám nebudú pasovať? Sú vyrábané na mieru, takže ak ste zložili na McL zálohu, vezmite sebou i kamoša. Sedadlo totiž vyrobia na mieru i pre spolujazdca.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 5 obrázkov