Oba pakety sú dostupné pre všetky motory a stupne výbavy. Jedinou výnimkou je verzia XJ Supercharged, pri ktorej takýto paket ponúkať asi nemá zmysel. Poďme sa pozrieť najprv na Sport pack. Ten zahŕňa zmeny z vonku rovnako ako i z vnútra. Tie nie sú nejako výrazne dramatické, skôr len podčiarkujú športovejší charakter limuzíny, než aby tvorili dojem továrenského tuningu. Čiže predný spojler má výraznejšiu spodnú hranu v porovnaní s obyčajnou verziou, a veko kufra uzatvára líniu auta decentnou odtrhovou lištou. Jaguar XJ "oblečený" do Sport packu tak má i vďaka spomenutým detailom koeficient odporu vzduchu 0,29 cx.
Mriežka na prednej maske má inú povrchovú úpravu. Je vyhotovená v lesklo čiernej farbe, rovnako ako prieduchy pre chladenie bŕzd. Pri pohľade z boku o väčších ambíciach vozu hovoria i brzdové strmene lakované do červena, ukrývajúce sa pod 20" diskami kolies. V interiéri dostali miesto športové sedačky Jaguar Performance s aktívnou ventiláciou. Zmena sa dotkla i pedálov, tie sú teraz oceľové s gravírovaným nápisom Jaguar a logom značky.
Aby zákazníci nefrflali že si priplácajú len za ozdobné čačky, je tu aj paket Speed. V ňom je pôvodná maximálka posunutá z 250 na 280 km/h. Žiadne mechanické úpravy motora sa však nekonali. Ostáva to teda pri starom - pôvodne prepĺňané 3,0-liter V6 alebo 5,0-liter V8 s výkonom 503 k dostali len premapovanie ECU a vylepšenie softvéru.
Ceny týchto paketov poznáme zatiaľ len v anglickej mene. Po prevode na eurá zistíme, že na spodku stojí paket za zmeny v interiéri 940 Eur (£800), za kompletný Sport pack 1 900 Eur (£ 1 645) a na vrchole je Speed pack za 4 000Eur (£ 3 445).