Nová kompaktná platforma NPTA okrem iného poslúži aj na zlepšenie prechodu vibrácii a zvukov od motora a cesty. Môže za to nové uloženie tlmičov či motora, ktoré má byť ešte vylepšené.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 9 obrázkov

Ponuka motorov je skutočne rozsiahla a dokonca obsahuje aj trojvalec. Ten je zážihový, má zdvihový objem 1,5 litra a ponúka 118 kW (160 k). Vyššie stojí dvojliter s naladením na 147 kW (200 k), 183 kW (249 k) a 221 kW (300 k). Všetky majú 9-stupňovú automatickú prevodovku a pohon AWD, len najmenší trojvalec 8-stupňovú automatickú prevodovku a pohon len predných kolies. Mimochodom, všetky verzie sú už mild-hybridmi.

Ponuka dieselov pozostáva len z motora 2.0d. Základom je 120 kW (163 k) verzia. Keď je ako prednokolka, nemá mild-hybrid, ako AWD verzia ho už má. Základná pritom využíva 6-stupňovú manuálnu, mild-hybridná verzia 9-stupňovú automatickú prevodovku. Najsilnejším je 150 kW (204 k) verzia s AWD pohonom, mild-hybridom a 9-stupňovým automatom.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Plug-in hybrid s trojvalcom

Do ponuky sa dostal aj plug-in hybrid, ktorý kombinuje 1,5-litrový trojvalcový benzínový motor s elektromotorom umiestneným vzadu. Spolu majú 227 kW (309 k) a označenie P300e. Akumulátor má kapacitu 15 kWh a mal by zvládnuť čisto na elektriku do 55 km.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Facelift tiež priniesol jemné retuše v maske chladiča či iný nárazník. Odlišné sú aj LED svetlá vpredu a vzadu, rovnako aj zadný nárazník. V interiéri nájdeme nový volant, 11,4-palcový displej či spätné zrkadlo kombinujúce kamerový systém pri pohľade dozadu.

Zdroj: Jaguar TS