Do sériovej výbavy všetkých áut sa dostal takzvaný Black Pack, ktorý obsahuje čierne lesklé kryty spätných zrkadiel, masku chladiča alebo rámy okolo okien. Sériové disky budú mať priemer 19 palcov, vyššie výbavy pôjdu z výroby na 20- až 22-palcových diskoch. Na palubnej doske potom objavíte štandardne dodávanú digitálnu obrazovku pred vodičom a od druhej výbavy pribudne indukčné nabíjanie telefónu.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Z ponuky pohonných jednotiek si aj naďalej vyberiete z 2,0-litrových benzínových a naftových štvorvalcov, nechýbajú ani šesťvalce (zážihové i vznetové) a čerešničkou na torte ostáva verzia SVR s preplňovaným 5,0-litrovým vidlicovým osemvalcom. Tá ponúkne až 405 kW (550 koní) a 700 Nm, zrýchlenie na 100 km/h za 4 sekundy a maximálku 286 km/h.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Aj napriek vyššej hmotnosti lepší dojazd

Najväčšou inováciou je väčší akumulátor plug-in hybridnej verzie, ktorý má kapacitu 19,2 kWh, čo je ekvivalent približne sedem a pol litra benzínu. Podľa značky by to malo stačiť na predĺženie dojazdu v čisto elektrickom režime z 53 na 65 kilometrov. Aj keď je plug-in hybrid braný ako eko-model, stále ponúka systémový výkon 297 kW (404 koní), 640 Nm a zrýchli z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. Spotreba na prvých 100 km klesla z 2,4 na 1,8 l/100 km a to aj napriek vyššej hmotnosti 2230 kg, je ale jasné, že reálne budete bez nabíjania či na dlhších cestáh jazdiť za viac.

Rýchle nabíjanie jednosmerným prúdom zvládne doplniť batériu na 80 % za 30 minút maximálnym výkonom 35 kW. Z domáceho wall boxu s 7 kW z 0 na 100 % bude Jaguar nabitý za 2,5 hodiny. Viac noviniek k vynovenému F-Pace už značka neuviedla, dá sa však očakávať, že modernizované verzie budú dostupné v predajni už o pár týždňov.

Zdroj: Jaguar