D-TYPE sa vracia „na kopec“
Počas festivalu sa Jaguar D-type „long-nose“, ktorý zvíťazil v roku 1957 v Le Mans, popasoval s časom pri jazde do vrchu v Goodwoode. Duncan Hamilton a Ivor Bueb s týmto vozidlom v roku 1956 vyhrali 12-hodinové vytrvalostné preteky vo francúzskom Reims. V tom istom roku Mike Hawthorn a Ivor Bueb štartovali na slávnej 24-hodinovke v Le Mans, kde skončili na šiestom mieste v absolútnom poradí. Hawthorn a Bueb sa s tým istým vozidlom v roku 1957 umiestnili na treťom mieste pri 12-hodinových vytrvalostných pretekoch v Sebringu, USA.
Prvé víťazstvo pre Jaguar v Le Mans – Jaguar C-TYPE
Model C-type priniesol značke Jaguar jej prvé víťazstvo v pretekoch 24 hodín v Le Mans v roku 1951. Keď v roku 1950 skončil Jaguar XK120 na 12. mieste, bolo jasné, že tento model má na pretekanie jednoducho vlohy. William Heynes, šéfkonštruktér značky Jaguar, preto vytvoril špeciálnu súťažnú verziu modelu pre Le Mans – C-type.
Jediný na svete – Jaguar XJ13
Jaguar XJ13 je jedným z najkrajších pretekových automobilov všetkých čias vďaka mimoriadnej karosérii, ktorú navrhol expert na aerodynamiku Malcolm Sayer. Hoci bol XJ13 konštruovaný ako pretekový automobil pre Le Mans, kvôli rozličným nepriaznivým okolnostiam sa nikdy nezúčastnil na žiadnych pretekoch, kde by mohol preukázať potenciál svojho motora V12 s objemom 5 litrov a výkonom 369 kW (502 k).
XFR Bonneville
S menšími aerodynamickými a bezpečnostnými úpravami, nevyhnutnými pre rýchlostnú jazdu, dosiahol Jaguar XFR v Bonneville rýchlosť vyše 363 km/h. Na rekordnú jazdu mal motor zvýšený výkon preprogramovaním elektronickej riadiacej jednotky, úpravou pohonu kompresora a modifikáciou nasávacej a výfukovej sústavy. Na motore neboli zmenené nijaké vnútorné komponenty a aj šesťstupňová automatická prevodovka zostala v sériovom stave, vrátane prevodových pomerov. Paul Gentilozzi predtým štartoval s modelom Jaguar XKR v pretekoch na okruhoch American Trans Am Series – kde v rokoch 2001 až 2006 dosiahol päť majstrovských titulov za sebou.
XKR Goodwood Special
Jedinečné kupé XKR modelového roku 2010 má oproti sériovým modelom zvýšený výkon motora na cca 390 kW (530 k) a hlučnejšiu výfukovú sústavu. Podvozok je upravený znížením svetlej výšky a montážou 21-palcových kolies. Exteriér sa odlišuje špeciálnym odtieňom laku karosérie Lime Green s grafikou loga XKR a zamatovo grafitovou farbou mriežok chladiča, vnútra hlavných reflektorov, spätných zrkadiel, odvetrávacích otvorov v kapote a ďalších detailov.