Zdroj: carscoops.com
V očiach verejnosti bol Jaguar XJ220 v tieni konkurentov ako Ferrari F40, Porsche 959 alebo Bugatti EB110. Hoci je výnimočný, raritný a veľmi rýchly, dnes je jeho cena zhruba polovičná oproti spomínaným autám. Jaguar pri predstavení supercaru sľuboval V12 a pohon všetkých kolies, ale zákazníci nakoniec dostali 3,5 l twin-turbo V6 a zadný pohon. Na povesti XJ220 to nepridalo, aj keď mal motor korene v motoršporte a auto bolo až do príchodu McLarenu F1 najrýchlejším na svete, časom 7:46 dokonca kraľovalo aj Nürburgringu. Dnes sa o väčšinu Jaguarov XJ220 stará Don Law Racing. Spoločnosť kúpila takmer všetko, čo potrebovali na opravy a údržbu supercaru. Majú dokonca aj originálne drevené kopyto, ktoré im umožňuje vyrobiť nové hliníkové panely karosériu.