Predná a zadná časť sa pravdepodobne objaví na novom TT.

Na novom TT teda môžeme očakáva podobnú prednú a zadnú časť, ako máme možnosť vidieť na priložených obrázkoch. Zatiaľ nevieme do akej miery, no minimálne niektoré prvky budú zhodné. V oblasti interiéru by však malo dôjsť už len k minimálnym zmenám.

Audi Allroad Shooting Brake je dlhé 4200 mm, široké 1850 mm a vysoké 1410 mm. Rázvor náprav dosahuje hodnotu 2510 mm. Automobilka tuho pracovala na znižovaní hmotnosti. Na konštrukciu použila hliník a plast vystužený karbónovými vláknami (CFRP). Dokonca aj 19 palcové disky vznikli z CFRP. Koncept by teda mal vážiť čo najmenej. Smutnou správou je, že jeho hmotnosť sa zastavila na hodnote 1600 kg. Prečo? Kvôli označeniu e-tron.

Audi síce na prezentáciu dizajnovej budúcnosti športového TT zvolilo povedzme netradičny koncept, roadster sa nechystá zmeniť na SUV ani crossover.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov

Audi teda šetrilo každé kilo najmä preto, aby pohon mohlo zabezpečovať hybridné ústrojenstvo. Základ tvorí motor 2,0 TFSI s výkonom 195 kW (292 k) a s krútiacim momentom 380 Nm. Allroad Shooting Brake dostal ešte dva elektromotory. Jeden z nich s výkonom 40 kW (54 k) je umiestnený vpredu. Druhý, 85 kW (115 k), poháňa zadné kolesá. Spaľovací motor je spojený so šesťstupňovým automatom S-Tronic. Elektromotory čerpajú energiu z 8,8 kWh akumulátorov.

Celý komplikovaný systém dodáva výkon 300 kW (408 k) spolu s maximálnym krútiacim momentom 650 Nm. Zrýchlenie na 100 km/h prebehne za 4,6 sekundy a maximálka je elektronicky limitovaná na 250 km/h. Na jedno nabitie v elektrickom režime vraj dokáže prejsť až 50 km. Kombinovaná spotreba 1,9 l/100 km patrí do ríše snov.

Takže Audi Allroad Shooting Brake sa má po prvýkrát objaviť na autosalóne v Detroite. Podľa všetkého ide o hlavný predobraz nového TT, no nie je vylúčené, že ako inšpirácia poslúži aj iným typom.

Zdroj: autoblog.com

Prečítajte si aj:  Audi potvrdilo výrobu Q1. Vznikne na rovnakej platforme ako Polo