Okruhový špeciál na bežné cesty
V minulosti sa už niečo podobné stalo, napríklad keď Edo Competition upravili Ferrari FXX tak, aby mohlo jazdiť v premávke. Podobne aj Lanzante Motorsport postavili na značky okruhový McLaren P1 GTR. RML to však mali ťažšie, zatiaľ čo FXX i P1 GTR vychádzali z cestných áut, Aston Martin postavil Vulcan rovno ako okruhový špeciál.
Jediný Aston Martin Vulcan, ktorý môže jazdiť po verejných cestách
Inžinieri z RML už mali nejaké skúsenosti, ich dielom je napríklad aj Nissan Juke-R, ktorý má pod kapotou motor z Nissanu GT-R. V prípade Vulcanu však museli upraviť veľmi veľa vecí. Hypercar totiž nemal svetlá, použili teda predné lampy z Aston Martinu DB11, z rovnakého auta pochádzajú aj spätné zrkadlá. Vulcan museli zbaviť všetkých ostrých hrán, takže skrátili spliter, upravili zadné krídlo, ktoré teraz obsahuje aj smerovky, či vymenili všetky ovládače v interiéri.
V interiéri museli vymeniť všetky tlačidlá za oblejšie
Zmeny sa netýkajú len vizuálnej stránky, v RML museli siahnuť aj na motor, aby spĺňal hlukové a emisné normy. Takže pridali tlmiče a katalyzátory. Zmenili aj prevodové pomery 6-stupňovej sekvenčnej prevodovky tak, aby bolo možné sa pohodlne rozbehnúť. Vulcan je okruhové auto a ani chladenie nebolo stavané na státie na križovatke alebo pomalú jazdu mestom, v RML mali teda prácu aj v tejto oblasti. Navyše museli prispôsobiť aj charakteristiku tlmičov, lebo okruhové nastavenie nie je to pravé orechové na bežnej ceste.
Krídlo so smervkou
Dielo RML Group je zatiaľ jeden jediný Aston Martin Vulcan, ktorý má značky a môže jazdiť aj na ceste. Očakávajú, že by sa mohli nájsť ešte 3 alebo 4 majitelia, ktorí by chceli upraviť Vulcan na jazdenie po verejných komunikáciách.