Každý druh auta má výhody, aj nevýhody. Každý druh auta prináša zážitky, ktoré v inom druhu nezažijete. V MPV nezažijete to, čo v športovom coupé a naopak. Pozrite si reklamu z dielne BMW na modely ///M, ktorá sa nesie v duchu „where TOO MUCH is just right.“ ... :) auto príliš nízko má síce podstatne viac nevýhod, ako len tú prezentovanú vo videu... Ale napriek tomu ich máme veľmi radi, lebo vyzerajú a jazdia oveľa lepšie a to je pre nás podstatné.
Vtipné je,že sériová M4 má svetlú výšku 120mm podľa katalogu,ale stále má sakra veľký "whell gap" neviem to po slovensky proste medzera koleso-blatník :D Staré modely ak ste dostali na 12cm svetlú výšku,tak museli byť pneu skryté pod blatníkmi a medzera bola nemožná
A celkovo všetky tieto nové BMW sú veľmi nízko,ja mám starú e39 paket zníženú o vyše 6cm a nová 7er G11 v pakete má predný nárazník rovnako vysoko od zeme ako ja :D
na tento "paradox" si si nepriamo odpovedal sam.
Na auta pocas jazdy okrem inych sil posobi aj tzv vztlak sposobeny prudenim vzduchu pod autom. Jeho dosledkom je auto nadlahcovane a jeho stabilita a trakcia sa so zvysujucou rychlostou zhorsuje. Jednym zo zasadnych rieseni je zmensit mnozstvo vyduchu prudiaceho pod auto a teda svetlu vysku pod autom. Novsie auta ktore spominas su nielen obvykle vykonnejsie a rychlejsie ako strasie, ale aj sa zapracovalo na tejto stranke aerodynamiky.
No a druha vec - medzera medzi kolesami je tam y dovodu zdvihu. Auta ktore maju jazdit rychlo aj na beznych cestach ten zdvih mat jednoucho musia kvoli kontaktu kolies s povrchom a trakcii. Jeden priklad-Megane RS 265 cup ma vpredu pomerne velku medzeru medzi blatnikom a kolesom napriek vacsej tvrdosti podvozku ako Leon Cupra 280 a ked ich testovali poboku na rozbitych okreskach tak Megan mal lepsiu trakciu a hodnotili ho lepsie, napriek tomu ze inak posobi komfortnejsie-zdvih ma vsak mensi.