V prednej časti upútajú svetlá so zmenenou grafikou DRL svietenia. Inak je všetko po starom. Zadná časť je už o inom. Tvary ostali až na poupravený zadný nárazník rovnaké, ale svetelný pás spájajúci oba svetlomety je už funkčný. Dokonca nemá ani stredovú medzierku ako pri ProCeede. Väčšie sú aj koncovky výfuku, čo by hádam mohlo vyústiť do zlepšeného zvukového prejavu. Ten Stingeru veľmi chýba. Fotografia interiéru je mimoriadne nekvalitná, ale môžeme vidieť 10,25” stredový displej, známy napríklad z XCeedu alebo aj Ceedu. Prístrojový štít však prevzatý z nižších typov nie je a ponúka oddelené okrúhle ukazovatele. Dúfajme, že stredový kruh bude patriť otáčkomeru.
Čo bude pod kapotou?
Internetom kolujú správy, že pod kapotu sa dostane 3,5 litrové twin turbo V6 od sesterskej spoločnosti Hyundai. Vodičovi ponúka 279 kW (379 k) a 530 Nm. Iný zdroj naopak udáva, že pod kapotou ostane pôvodný 3,3 T-GDI V6 s výkonom 272 kW (370 k). My v Európe sa musíme modliť, aby sme neskončili s akousi nízko-emisnou náhradou.
Odpovedalo 76 ľudí
Zdroj: caradvice.com.au
Foto: The Korean Car Blog