Motor 1,6 16V turbo, max. výkon 147 kW (200 koní) pri 6000 ot a krútiaci moment 240 Nm pri 1750 ot. Z 0-100 to ide za 6,7 s a topspeed je 230 km/h. No zaujímavé je aj ako rýchlo maximum dá.
Zdroj: Cars on Autobahn
Clio RS je malý mrštný hothatch. Ideálny na víkendové bláznenie na okreskách. Na žiadnej z nich si však nemôžete dovoliť vyskúšať jeho maximálku a málokedy sa to podarí aj na diaľnici (nehovoriac o tom, že je to prakticky všade na svete ilegálne). Veríme, že viacerých z vás to, ako tento štipľavý drobec skutočne ide, zaujíma rovnako ako nás. Cars on Autobahn s ostrým Clio RS vybehol na nemeckú diaľnicu a skúsil, čo to dá a ako rýchlo.
Motor 1,6 16V turbo, max. výkon 147 kW (200 koní) pri 6000 ot a krútiaci moment 240 Nm pri 1750 ot. Z 0-100 to ide za 6,7 s a topspeed je 230 km/h. No zaujímavé je aj ako rýchlo maximum dá.
Zdroj: Cars on Autobahn
@ClippyClippy, čakáš márne, mal som rozpísaný dlhy text, ktorý mi pred odoslaním vymazala moja 4-ročná dcérka, a ešte raz sa mi to už písať nechce... Ale téma rýchlosti mi je blízka a veľmi rad o nej pokecám s kýmkoľvek, trebárs aj s tebou, pri káve či kofole, nemám s tým problém, ak si z okolia BA...
zase tu vypisuju sami žobraci co maju doba hnile hrdzave 200 ročne vraky toto si nemôžu dovoliť tak kúpiť tak aspon idu tu hejtovať ako su 200 ročné šroty lešpie ako dnešné autá :-D. Napíšte pravdu. Nie že staré auta su lepšie ale vi ste žobráci nemáte naň a preto ich neznášate.
zase jak dementi jednak testovat maximalku autu ktore je na okrsky a okruhy je blbost a navise comentare ostatnych vsak rozmyslajte pri tomto aute ide o to aby sa s nim clovek zabavil a nie na nom machroval a porovnavat to s acentom ktoremu pri 4500 otacakch preskakuju rozvody je tiez velmi ubohe znova TOTO AUTO NIEJE NA MAXIMALKU ALE NA DYNAMIKU ak mate niektory aspon teku slovnu zasobu viete o co ide ak vas to nezaujima a nemate co rozumne povedat tak sa k teme radsej nevyjadrujem
@debilekĽutujem vás chalani, ktorí máte skúsenosti s hrdzavymi autami, no poznám xy aut z rokov 90.-tých, ktoré sú v ukážkovom stave, lepšom ako tie vaše moderne zabozruty.
Miro gti, áno o tomto píšem dookola, len väčšina z tu prispievajúcich to nevie, nechce pochopiť. Sú auta spred dvadsať rokov, ktoré majú vyššiu maximalku a lepšie zrýchlenie ako poniektore novodobé šroty tu testované, ale čo už, nech masturbuju nad 200 konikovym autom s vaginou na kapote a volante....
Autobahn a hot hatch su rovnake pojmy ako diesel a mesto. Ale chapem aj tuto stranku testu. Velmi by som vsak clio rs nepodcenoval v oblasti jazdnych vlastnosti ale aj zrychlenia. Minimalne v nasich podmienkach, kde je maximalna povolena rychlost 130 km/h a mnohe zakruty su u nas take ake su by som povedal ze pre jednotlivca je to auto idealne. Samozrejme nie je problem si zhruba za tretinu kupit vyzuzlane E55AMG a mat nekludny spanok kedy sa kde co zase vyknedli - obzvlast ked potrebuje clovek jazdit kazdy den.