zdroj: AutoEvolution
Oprava mosta môže niekedy trvať aj mesiace a okrem toho sú s ňou spojené tiež nemalé komplikácie. V lepšom prípade je to jazda v jednom pruhu spojená s čakaním na semaforoch, v tom horšom obchádzka, ktorá môže znamenať zbytočnú stratu času. Väčšina z nás si už na to zvykla, proste to tak zrejme musí byť. Lenže nemusí, teda v Číne nie. Za 43 hodín (áno hodín, nie je to chyba) dokázali opraviť most s niekoľkými pruhmi, aj keď „opravili“, oni ho rovno vymenili. Samozrejme, že nie celý, ale len vrchnú časť, ktorú mali pripravenú dopredu. Pozrite si zrýchlený záznam a zároveň si skúste predstaviť, koľko by taká výmena mosta trvala u nás. Alebo radšej ani nie. :-)
U nas ani nie tak trvala ale kolko stala...
Mne sa paci ako vsade vo svete a v europe je oprava a stavba dialnic , ciest a zeleznict priorita c 1, firmy aby to splnili aj terminovo robia na 3 - 4 smeny, tu na slovensku povecsinou 8 hodin a je to vybavene. V nemecku som bol ubytovany tyzden v lacnejsom hoteli, kd eboli ubytovany cestari, ti opravovali dialnicu v pracovnej dobe od 7 do 19:00 a to kladli zelezobeton...