Klasická koncepcia ako typ Seven poznáme, pod kapotou stále je. No dostala novší a atraktívnejší dizajn so zakapotovaním predných kolies. Posádka sedí klasicky ďaleko vzadu a inžinieri pre ňu navrhli novú konštrukciu ochrany pri prevrátení auta. Dominantou interiéru je diplej GDU v strede palubnej dosky, ktorý zobrazuje všetko potrebné, čo je dobré na okruhu vedieť. Okrem bežných vecí ako rýchlosť auta či otáčky motora, sa z neho dá vyčítať i nastavenie podvozku, hladinu prevádzkových kapalín a ďalšie veci z telemetrie. Na športovom volante je zasa volič režimu jazdy, nechýba klasický Sport alebo Road, rovnako ako obmedzovač rýchlosti v boxovej uličke.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

O zábavu na okruhu sa postará zážihový dvojliter Duratorq od Fordu.Ponúka výkon 240 koní a maximálne otáčky 8500/min, pričom spĺňa normu Euro6. Na stovku sa dokáže auto rozbehnúť za menej ako štyri sekundy a výkon ide na zadné kolesá cez šesťstupňový manuál. K podvozku zatiaľ môžeme povedať len to, že pruženie je v štýle formule 1 a auto je obuté do pneumatík Avon CR500. Produkcia by mala začať v novembri 2014.