Koncept Mitsubishi PX-MiEV využíva Integrovaný systém riadenia pohonu všetkých kolies (S-AWC) ktorý je vybudovaný na základe elektronicky riadeného pohonu všetkých kolies (E-4WD), čo je systém, ktorý ovláda výkon predného a zadného elektromotora tak, aby vytváral optimálne rozdelenie krútiaceho momentu medzi pravé a ľavé zadné koleso.

Koncept využíva diferenciálové motory a úplne nový systém Mitsubishi S-AWC (Super All Wheel Control – Integrovaný systém riadenia pohonu všetkých kolies), vybavený systémom E-AYC (Electric-powered Active Yaw Control – Elektricky ovládaný zadný aktívny diferenciál), ktorý prenáša krútiaci moment na pravé a ľavé zadné koleso. Na rozdiel od systému AYC montovaného do Lancer Evolution X , ktorý využíva mokrú, viaclamelovú spojku, E-AYC využíva na rozdelenie krútiaceho momentu zadných kolies elektromotor s diferenciálom.  Ďalšie funkčnosti zahŕňajú interiér cocochi (“cocochi” je slovná hračka, ktorá vznikla z japonského výrazu "útulný") ktorý bol vyvinutý v súlade s témou “Čistoty, bezstresovosti, bezpečia a pokoja”. Ten cestujúcim ponúka pohodlné prostredie kabíny, ako aj celý rad najmodernejších bezpečnostných technológií. Na ďalšie detaily si ale musíme počkať až do autosalónu.

Celková dĺžka

4510 mm

Celková šírka

1830 mm

Celková výška

1655 mm

Rázvor

2630 mm

Rozchod P/Z

1570 mm / 1570 mm

Počet miest

4

Eletromotory (predný/zadný)

Synchrónne s permanentným magnetom

Max. výkon

60 kW (predný a zadný)

Max. krútiaci moment

200 Nm (predný a zadný)

10-15 dojazd EV v režime 10-15

viac ako 50km

Motor

1.6 l DOHC MIVEC (benzín)

Max. výkon

85 kW

Max. krútiaci moment

125 Nm

Kapacita generátora

70 kW

Spotreba paliva v režime 10-15

viac ako 50 km/L

Pohon

E-4WD

Rozmer pneumatík

245/45R20