Pod veľkou kapotou sa skrýva len malý 1,0 litrový trojvalec. Ten je umiestnený za prednou nápravou a poskytuje slušný výkon 107 kW (145 koní) a 205 Nm.
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 6 obrázkov

Viacero zaujímavých riešení

Koncept nesie karosériu malého kupé s dlhou kapotou a krátkymi prevismi. Najzaujímavejším prvkom je červená pneumatika spolu s červenou linkou, ktorá prechádza cez profil auta. Predná časť zase pripomína predchádzajúci koncept Monza. Zvláštne sú riešené aj dvere bočné okná, ktoré splývajú spolu s dverami ako jeden celok. Štúdia nemá ani spätné zrkadlá a o výhľad dozadu sa tu starajú kamery a monitory. 

Opel GT

Opel GT nesklamal a príde so zadným pohonom.

Pod veľkou kapotou sa skrýva len malý 1,0 litrový trojvalec. Ten je umiestnený za prednou nápravou a poskytuje slušný výkon 107 kW (145 koní) a 205 Nm. Výkon putuje na zadnú nápravu cez 6-stupňovú sekvenčnú prevodovku. Medzi zadnými kolesami nájdeme aj samosvorný diferenciál. Hmotnosť malého kupé je údajne pod 1000 kg. S trojvalcom dokáže koncept zrýchliť na stovku pod 8 sekúnd a maximálna rýchlosť je 215 km/h.


„Robíme ďalší krok k viacej emóciám a jazdnému zážitku s Opelom GT Concept,“ hovorí Opel Group CEO, Dr. Karl-Thomas Neumann. „GT Concept ukazuje, za čím si teraz Opel stojí. Sme sebaistí, ambiciózni, inovatívni a chceme získať viac zákazníkov s každým novým autom,“ dodáva Neumann.


Ak sa bude sériový Opel GT podobať na koncept, tak by mohol konkurovať autám ako Mazda MX-5, či pripravovanej Toyote S-FR. Hmotnosť pod jednu tonu, výkon okolo 150 koní a podvozok naladený v OPC? To by bola veľmi slušná kombinácia.


Zdroj: motor1
 

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 3 obrázkov