Nové logo a nový slogan „Pohyb, ktorý inšpiruje“ predstavuje ambíciu vybudovať vedúcu pozíciu v odvetví, vylepšením takmer všetkých aspektov jej podnikania. Je symbolom nového významu a hodnôt značky Kia, ktoré sľubuje zákazníkom prostredníctvom budúcich produktov a služieb.
Nové logo ako stimulácia odvážnej transformácie
Predstavenie nového loga nadväzuje na ohlásenie dlhodobej obchodnej stratégie spoločnosti Kia „Plan S“ z roku 2020. V rámci Plánu S má Kia okrem iných cieľov ambíciu zaujať vedúce postavenie na globálnom automobilovom trhu. Zameriava sa na popularizáciu elektrických vozidiel a zavedenie širokej škály služieb mobility prispôsobených potrebám a vkusu jednotlivcov a miestnych trhov. Samotná stratégia značky a jej podrobnosti budú predstavené 15. Januára.
„Nové logo Kia predstavuje záväzok spoločnosti stať sa ikonou zmeny a inovácie,“ uviedol Ho Sung Song, prezident a výkonný riaditeľ Kia. „Automobilový priemysel zažíva obdobie rýchlej transformácie a Kia sa týmto zmenám proaktívne venuje a prispôsobuje. Naše nové logo predstavuje našu túžbu inšpirovať zákazníkov pri vývoji ich mobilných potrieb a našim zamestnancom čeliť výzvam, ktorým čelíme v rýchlo sa meniacom priemysle.“
Zdroj: Kia