Zo 100 kusov ročne na takmer 900
Materský Volkswagen sa totiž rozhodol uprednostniť likviditu, ktorá mu prinesie potrebnú istotu v týchto ťažkých časoch. Magazínu Automotive News Europe to potvrdil samotný Winkelmann. “V najbližšom čase musíme tieto plány dať stranou. Pre zlú ekonomickú situáciu je našou aktuálnou prioritou likvidita,” komentoval aktuálnu situáciu. Okrem toho vyjadril aj obavy z dopytu po super drahom Chirone, keďže bohatí ľudia nebudú chcieť rozhadzovať peniaze. Ak druhý typ Bugatti dostane zelenú, najpravdepodobnejší bude akýsi crossover s elektromotorom. Francúzska automobilka ho nechce nazvať SUV, aj keď by malo disponovať štyrmi sedadlami a vyššou svetlou výškou. Ak príde k produkcii, VW Group bude musieť investovať do tovární. Aktuálne ročná produkcia totiž nepresiahne viac než 100 kusov, pričom s novým typom by to malo byť až 900 vozidiel ročne.
Zdroj: motor1.com
Foto: motor1.com