Iba 30 vyvolených zákazníkov bude vedieť, aké je to vodiť po okruhu auto s výkonom zhruba 782 kW, teda 1050 k. Už sériové LaFerrari rozhodne nie je pomalé, a verzia XX musí byť o krok ďaľej, inak by to bolo o ničom. Výkon 6,3-litrového dvanásťvalca s elektromotorom by mal byť o sto koní vyšší, takže ak milionár s ťažkou nohou neusmaží pneumatiky rovno na štarte, na stovke by malo auto byť za menej ako tri sekundy. Maximálka bude ako sa patrí k takémuto výkonu, takže počítajme s 350km/h+. Schopné má byť i v zákrutách, z nedávneho testovania na Severnej sľučke prišli správy o neoficiálnom čase 6 min 30 sek. Z priloženého videa by sme tomu aj mohli veriť. Cena okruhového LaFerrari? To zatiaľ nikto nevie, a nás to zaujímať asi naozaj nemusí...:)