Zmeny v exteriéri nie sú príliš výrazné, ale sú tu prítomné. Nový nárazník má len decentné zmeny, zmeny tiež zasiahli predné svetlá s LED technikou. Rovnako je to aj vzadu s inovovanými LED zadnými svetlami. Samozrejme do ponuky pribudnú nové kolesá.
Väčší displej
V interiéri máme nový volant, volič automatickej prevodovky a nový multimediálny systém Pivi Pro. Uhlopriečka displeja je po novom 11,4 palca, čo je podľa automobilky o 48 % viac, ako doteraz. Pribudli aj držiaky tabletov do operadla predných sedadiel, to aby sa deti na dlhej ceste nenudili pohľadom z okna.
Do ponuky motorov prichádzajú nové radové šesťvalce z rodiny Ingenium. Doplnkom je už dnes takmer automaticky mild-hybridný systém. Ale pozor, základný zážihový štvorvalec P300 s 221 kW (300 k) je k dispozícii bez neho. Ponúka 400 Nm pri 1500 až 4500 ot./min.
Vyššie stojí už radový šesťvalec so zdvihovým objemom 3,0 litra ako P360. Podľa názvu tak ponúka 265 kW (360 k) a 500 Nm. S tým je už spojený 48 V mild-hybridný systém, ktorý má primárne znižovať spotrebu a emisie aj počas jazdy vozidla.
Vznetové motory na začiatku neponúknu žiaden štvorvalec, ale len radový šesťvalec v 2 výkonových verziách. Oba majú už samozrejme mild-hybrid. Slabší ponúkne 183 kW (249 k) a 570 Nm, silnejší 221 kW (300 k) a 650 Nm. Všetky motory sú automaticky spojené s 8-stupňovou automatickou prevodovkou. A ako sa vám nový Discovery páči?
Zdroj: Land Rover