Prvá upútavka bola už dávnejšie v podobe masky chladiča. Tá má klasický štýl podľa Lexusu, teda šesťuholník so strednými hranami smerom k sebe. Veľmi úzke a široké predné svetlá majú tiež LED denné svietenie v tvare L a ešte jedno „vyhryznutie“ smerom k mriežke chladiča.
Lexus vo vyššej strednej triede prejde po ukončení predaja GS na predný pohon.
Voči modelu GS ponúkne novinka zákazníkom bežnejšiu koncepciu s pohonom predných kolies. GS totiž stále využívalo motor pozdĺžne a pohon zadných kolies. Predajne úspešnejšie je však práve ES, napríklad v USA ich predávajú oba a tam jasne vyhráva ES (cez 51-tisíc predaných kusov v 2017) nad GS (necelých 8 000 predaných kusov v 2017). Nebude však predný pohon v tejto triede hendikepom? Môže byť, aj nemusí. Väčšia časť konkurencie sa síce spolieha na pohon zadných kolies (Audi A6, BMW 5, Jaguar XF, Mercedes-Benz E), je tu však aj napríklad Volvo S90 s pohonom predných kolies.
Lexus bližšie informácie o novinke zatiaľ nešpecifikoval. Môžeme očakávať aj hybridnú sústavu, v ktorej je Lexus doma, taktiež by mohol byť v ponuke aj šesťvalec alebo moderný 8-stupňový automat. Všetky bližšie informácie sa dozvieme po oficiálnej premiére na autosalóne v Pekingu 25. apríla.
Zdroj foto: Lexus
Šesťuholníková maska chladiča je jednoznačným poznávacím znakom Lexusu. U novinky ES to nebude inak.