Či sa pre veľký úspech rozhodnú superkupé vyrobiť vo väčšom množstve zatiaľ nie je známe. Isté však je, že kým v Japonsku a v Európe si môžu kupujúci objednať auto relatívne slobodne (Európania však musia cestovať do Británie, aby ho mohli vidieť, dotknúť sa a prípadne sa previezť), Američania nažhavení na LFA to majú o dosť zložitejšie. Lexus rozhodol, že budúcich majiteľov si pre LFA vyberie spomedzi záujemcov podľa istých kritérií.

Američania vybraní pre možnú kúpu auta budu postupne selektovaní podľa viacerých kritérií. Napríklad, aké iné autá majú, kde žijú a ako často jazdia. Lexus totiž chce, aby jeho nová superstar žiarila až oslepujúco. Zástupcovia Lexusu doslova tvrdia, že chcú, aby LFA bolo vídať na správnych cestách, v správnych mestách, pred správnymi reštauráciami a divadlami a nie aby boli zašité v garážach zberateľov a fajnšmekrov.

Keď Ferrari predstavilo Enzo, samo si vyberalo kto si jeho supercar kúpi. Ale to bolo Ferrari s jasnou históriou. Jeho klienti vedeli, že ak kedy chcú mať šancu kúpiť nástupcu Enza, nemôžu po týždni šupnúť auto na ebay a snažiť sa zarobiť na najvyššej ponuke. Zdá sa, že Lexus chce zabrániť aj bezohľadnému kupčeniu a kšeftovaniu s LFA.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 16 obrázkov