V Lotuse to je teraz ako na rozbúrených vlnách. Nedávno prepustili šéfa Danyho Bahara, ktorý bol otcom stratégie uvedenia piatich nových áut na trh. Ten bol podozrivý z prenevery firemných peňazí.
Automobilka sa taktiež nepredstaví na parížskom autosalóne. Dôvodom sú vysoké náklady a absencia akéhokoľvek nového auta, ktorý by mali potrebu prezentovať. Účasť v Paríži teda vedenie vidí ako zbytočnú a namiesto toho energiu a financie bude smerovať do vývoja a prezentácie firmy na rôznych podujatiach. Naposledy Lotus získal veľmi pozitívnu spätnú väzbu od fanúšikov na Festivale rýchlosti v Goodwoode.
Čo sa teda stane s malým výrobcom ľahkých športových áut je stále otázne. Len tento rok potrebovala automobilka 242 milión amerických dolárov a budúci rok to bude možno ďalších 121 miliónov. Dokonca i výroba bola pozastavená, kvôli problémom s úvermi. Momentálne Lotus vyrába 44 vozidiel týždenne.
zdroj: caradvice.com.au