Ochrana dospelých
Pri čelnom náraze s čiastočným prekrytím mali o stupeň horišu známku len spodné časti nôh vodiča. Pri čelnom náraze bez prekrytia s takýmto hodnotením skončil aj trup pasažiera na zadných sedadlách. Inak však komisári nemali tomuto automobilu čo vytknúť. Všetky systémy i deformačné zóny zafungovali perfektne a tomu zodpovedá tiež celkový výsledok v tejto kategórii - až 96 % bodov.
Ochrana detí
V tejto oblasti Lynk získal taktiež výborných 87 % všetkých bodov. Pri čelnom náraze mali obe figuríny (šesť aj desaťročného dieťaťa) tie najlepšie možné výsledky, s výnimkou krku staršieho z nich - v tomto prípade senzory zaznamenali nepatrne vyššiu hodnotu. Pri bočnom náraze už boli všetky časti tela v „zelených“ číslach, takže výtky Euro NCAP smerovali prakticky len k tomu, že model 01 nemá na všetkých sedadlách Isofix.
Ochrana chodcov
Tu si čínsky hybridný crossover poháňaný trojvalcom a elektromotorom pripísal 71 %. Predná časť auta nie je pre chodcov príliš nebezpečná. Problematické však boli hodnoty namerané pri kontakte s prednými svetlami, ďalej klasicky s A-stĺpikmi a následne tiež miestom, kde kapota prechádza do čelného okna.
Asistenčné systémy
V poslednej sledovanej kategórii získal Lynk 81 % bodov. Automobil počas núdzového brzdenia rozpoznával chodcov aj cyklistov, rovnako tak reagoval i na prekážky v podobe áut. Celkový výsledok 5 hviezdičiek je tak pre ďalšie čínske auto viac ako dobrou reklamou a nepochybne má šancu pomôcť značke pri predaji v Európe.