Ak to chápeme správne, video zo statickej prehliadky auta sa objavilo na niektorej z národných stránok automobilky (podľa dostupných informácií sa tak stalo v Austrálii), následne bolo z webu stiahnuté, ale dáta sa podarilo zachytiť a poslať ďalej do sveta.
Detaily v zásade nie sú také dôležité, to podstatné je, že sa na nový Hyundai Ioniq 5 N môžete pozrieť už v tejto chvíli.
Zábery sú trochu tmavé, takže niektoré detaily nie sú vidieť stopercentne, auto ale evidentne dostalo čierne nárazníky i bočnice, respektíve prahové nástavce a panely nad nimi, pričom karoséria je lakovaná charakteristickým modrým odtieňom Performance Blue a nechýbajú drobné akcenty v červenej farbe Tomato Red.
„ENko“ je postavené na originálnych 21-palcových diskoch s pneumatikami s rozmermi 275/35 ZR21 a červenou boli streknuté tiež brzdové strmene.
Pozoruhodne vyzerá tiež interiér, v ktorom patria k dominantným prvkom predné športové sedadlá s integrovanými hlavovými opierkami a trojramenný volant s prídavnými tlačidlami voľby jazdných režimov a zrejme tiež individuálneho nastavenia jednotlivých systémov auta. Nad airbagom tróni veľké písmeno N a tento motív sa opakuje aj na operadlách.
Zjavne nová je i grafika oboch digitálnych displejov a je vidieť, že vozidlo bude schopné monitorovať a vodičovi zobraziť nielen teplotu oboch elektromotorov ale tiež trakčnej batérie. Rovnako nechýba systém na meranie priečneho i pozdĺžneho zrýchlenia, stopky či možnosť variabilnej zmeny prenosu krútiaceho momentu medzi nápravami, aj keď je nutné podotknúť, že medzi prednými a zadnými kolesami nie je žiadna mechanická väzba.
Pokiaľ ide o výkony, vo videu vraj nepadli žiadne čísla, predpokladáme ale, že Ioniq 5 N preberá techniku Kie EV6 GT, takže 585 koní a 740 Nm berte ako minimum. V hre stále ostáva možnosť, že Hyundai ako nadradená značka dostane aspoň symbolicky vyšší výkon okolo 600 koní, ale aj bez tohto prídavku by „päťka“ mala byť schopná zrýchliť z miesta na stovku za 3,5 sekundy a jazdiť rýchlosťou 260 kilometrov za hodinu.
zdroj: Motor1