Jazdí to teda lepšie? Hm, predsa len je to viac rýchlik na diaľnice než rezačka zákrut, ale 4,7-liter V8 neurazí so svojimi 338 kW (460 k) nikoho. Pri 4750 otáčkach dodáva na kolesá 520 Nm cez šesť stupňovú prevodovku ZF. Na stovku dokáže zrýchliť do 4,9 sekúnd a zrýchlovať prestane pri 289 km/h. Zastavenie majú na starosť brzdy Brembo s brzdovými kotúčmi o priemere 360 mm vpredu a 330 vzadu.
Ako sme povedali, to je len začiatok. Maserati plánuje do roku 2015 dvihnúť predaje na 50000 áut ročne. Dosť sa spolieha na tri nové autá. Niekedy v budúcom roku môžeme očakávať vynovené Quattroporte, ktoré asi predstavia na detroidskom autosalóne. Po ňom si na svoje prídu i tí, ktorým do teraz chýbalo v ponuke SUV. Neviem, či sa takí nájdu, ale každopádne Maserati uvedie teréniak s názvom Levante postavený na podvozku Jeep Cherokee. Doteraz sme vedeli o koncepte Kubang, ale automobilka od tohto mena upustila. Tretí do boja príde konkurent pre E-čkové Mercedesy a BMW5, a hovoriť si bude Ghibli. Čiže žiadne kupé, ako by sme mohli z minulosti predpokladať, ale plnohodnotný päť dverový sedan.