Koncept Alfieri bol darčekom k výročiu, no zjavne nebol len dizajnérskym cvičením, pretože vyzeral takmer ako sériovka. Možno to bolo zámerom automobilky a čakali len na dostatočný záujem kupcov o takéto auto. Ten po autosalóne v Ženeve prišiel, a Taliani sa rozhodli Alfieri sériovo vyrábať. Vo fabrike majú celkom slušne našliapnuté a úspech im chutí, veď predaje takmer strojnásobili. Šéf Maserati Harald Wester pre Auto News povedal, že momentálne predávajú 3500 áut mesačne, takže ak nasadené tempo udržia, mohli by tento rok predať až neuveriteľných 42 000 áut.
Maserati Alfieri však príde do predaja s iným agregátom než sme videli v Ženeve. Nebude mať pod kapotou 4,7-litrový V8, ale prepĺňaný trojlitrový šesťvalec. Ten momentálne osádzajú i do typov Ghibli a Quattroporte. Na konkurenciu v podobe Porsche 911 alebo Jagu F-Type by mal stačiť, produkuje totiž 410 k. Zákazníci si ho budú môcť vychutnať už tento rok, pretože výrobu chcú spustiť už v máji.