Tak, ako v prípade kabrioletu S 650, aj G 650 je limitovaná edícia. Vznikne iba 100 kusov. Cenu si odhadnúť netrúfame, no prvé zvesti hovoria o vyše 377 000 dolárov.
Pod kapotou V12 bi-turbo
Základom sa stal model G 500 4x4^2. To okrem iného znamená portálové nápravy a svetlú výšku 45 cm. Lenže to by nebol Maybach, keby sa nezväčšil rázvor. Oficiálne info k dispozícii nemáme, no šušká sa rázvore dlhom 3428 mm. Priestor pre zadných pasažierov by mali zväčšiť až o 600 mm. Pod kapotou nájdeme šesťlitrovú V12 bi-turbo s výkonom 630 koní a krútiacim momentom 1000 Nm. Motor spolupracuje so sedemstupňovou automatickou prevodovkou, pohon všetkých štyroch kolies asi netreba pripomínať.
K dispozícii máme iba neoficiálne info a spolu s ním aj fotky z Namíbie. G 650 Landaulet bude mať premiéru, podľa všetkého, na marcovom autosalóne v Ženeve. Cenu si odhadnúť netrúfame, no prvé zvesti hovoria o vyše 377 000 dolároch. Tak, ako v prípade kabrioletu S 650, aj G 650 je limitovaná edícia. Vznikne iba 100 kusov. Exkluzivita to určite bude, o tom nepochybujem, no „armádne“ Géčko a Maybach v jednom? Nie je to už priveľa, či dokonca zneuctenie značky? Aký názor máte vy?
zdroj: carscoops