Tak, ako v prípade kabrioletu S 650, aj G 650 je limitovaná edícia. Vznikne iba 100 kusov. Cenu si odhadnúť netrúfame, no prvé zvesti hovoria o vyše 377 000 dolárov. 

Pod kapotou V12 bi-turbo

Základom sa stal model G 500 4x4^2. To okrem iného znamená portálové nápravy a svetlú výšku 45 cm. Lenže to by nebol Maybach, keby sa nezväčšil rázvor. Oficiálne info k dispozícii nemáme, no šušká sa rázvore dlhom 3428 mm. Priestor pre zadných pasažierov by mali zväčšiť až o 600 mm. Pod kapotou nájdeme šesťlitrovú V12 bi-turbo s výkonom 630 koní a krútiacim momentom 1000 Nm. Motor spolupracuje so sedemstupňovou automatickou prevodovkou, pohon všetkých štyroch kolies asi netreba pripomínať.

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 15 obrázkov

K dispozícii máme iba neoficiálne info a spolu s ním aj fotky z Namíbie. G 650 Landaulet bude mať premiéru, podľa všetkého, na marcovom autosalóne v Ženeve. Cenu si odhadnúť netrúfame, no prvé zvesti hovoria o vyše 377 000 dolároch. Tak, ako v prípade kabrioletu S 650, aj G 650 je limitovaná edícia. Vznikne iba 100 kusov. Exkluzivita to určite bude, o tom nepochybujem, no „armádne“ Géčko a Maybach v jednom? Nie je to už priveľa, či dokonca zneuctenie značky? Aký názor máte vy?

zdroj: carscoops