Mazda CX-3 je rovnako dynamická ako všetci jej súrodenci.

V Európe aj s benzínom

Mazda CX-3 má byť podľa oficiálnych informácií v Európe vybavená dvojicou motorov s technológiou SkyActive. Benzínový dvojliter ponúkne 88 kW (120 k) a 110 kW (150 k). Naftový agregát s objemom 1,5 litra, ktorý dosahuje výkon 77 kW (105 k). Silnejšia pohonná jednotka spaľujúca benzín spolu s naftiakom budú mať možnosť roztáčať aj všetky štyri kolesá.

Japonský trh je zaťažený na hybridné a benzínové motory. Rozhodnutie poslať tam len dízel je naozaj zvláštne. Našťastie, v Európe dostaneme na výber.

Vnútro ostáva takmer totožné s Mazdou 2.

Japonsko je krajina, kde na cestách môžete stretnúť naozaj masívne množstvo hybridných alebo benzínových vozidiel. Naftové motory neobľubujú takmer vôbec. Výrobca však ide proti prúdu a domácim nechá len diesel. Zvláštne rozhodnutie. Najmä ak uvážime aj to, že v Európe postupne začíname meniť boj s CO2 na boj s naftovými motormi.

Dizajnový jazyk KODO je atraktívny aj v tomto prípade. Predok pôsobí pomerne agresívne. Môže za to najmä dlhá kapota a úzke hlavné svetlomety. Zadné partie majú skôr oblé línie. Vo vnútri výrobca nepripravil žiadne novinky. Interiér poskladal z dielov, ktoré má na sklade. Je takmer totožný s novým typom 2. Do batožinového priestoru sa v štandardných podmienkach zmestí 350 litrov. Po sklopení zadných sedadiel vzniká prakticky rovná plocha.

Zdroj: reuters.com

Prečítajte si aj: Boj proti CO2 už nie je „in“. Novým nepriateľom sú naftové motory

Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria
Galéria

Galéria: 21 obrázkov