Ochrana dospelých
Práve tu CX-30 excelovala s výsledkom 99 %. Je však zaujímavé, že pri čelnom náraze s prekrytím mali spodné časti oboch nôh vodiča a spolujazdcova ľavá spodná časť nohy o stupeň horšiu známku. Pri čelnom náraze bez prekrytia boli všetky hodnoty v najlepších „číslach“.
Ochrana detí
V tejto kategórii získala Mazda CX-30 86 %. Pri čelnom náraze obe figuríny 6- aj 10-ročného dieťaťa vykazovali najmenšiu mieru zranenia okrem krku staršieho dieťaťa. Pri bočnom náraze už neboli žiadne problémy.
Ochrana chodcov
Tu si Mazda CX-30 odnáša zisk 80 %. Celá predná maska vrátane hrany kapoty nad svetlami je pre chodcov priaznivá a nie sú tu výrazne miesta na zranenie. Problémom tak zostávajú len A-stĺpiky.
Asistenčné systémy
V poslednej skúmanej kategórii dosiahla Mazda CX-30 77 %. Brzdný asistent fungoval pohotovo, reagoval na chodcov aj cyklistov, fungoval pri mestskej aj vyššej rýchlosti. Celkový zisk pre CX-30 je tak zaslúžených 5 hviezdičiek.