P
88.00
Mna ako majitela aktualnej verzie s rovnakou motorizaciou zaujalo:
+otocny ovladac hlasitosti sa presunul z vedla display-a k otocnemu ovladacu za radiacou pakou: uz je v dosahu vodica aj spolujazdca, doteraz bolo potrebne sa predklonit az "cez pasy" co nie je nijak pohodlne,
+2 USB namiesto jedneho. ale doteraz boli konektory skryte v laktovej opierke, teraz zase trcia do priehradky pred rychlostnou pakou.
+moznost volby sportoveho rezimu automatickej prevodovky. teraz automat stale toci sialene nizke otacky: bezna jazda do 90km/h bez vacsieho zrychlenia prebiehala v rozsahu 1.100 - 2.000 ot/min, 60tka pri 6.stupni len cca 1150 ot/min (benzin!). Akekolvek vacsie zrychlenie (predbiehanie) ide cez podradenie o 2-3 stupne, co trva cca pol az jednu sekundu.
+-elektronicka rucna brzda: mnohi ju odsudzuju ale ja by som ju chcel, na SUV sa blaznit nemienim :) Na trojke by to uz bol problem, tu to beriem ako ustupok k pohodliu ovladania.
Dalej dufam, ze zapracovali na kvalite spracovania interieru. Mne v servise rozoberali palubnu dosku a zacala uz vrzgat. Vraj odstrania v ramci zaruky, ale predsa...
Infotaiment a jeho prehravanie z USB alebo ipodu je tragedia. Ak ho neopravili tak je ZLE.
Integrovane denne LED svetla beriem ako male plus, tie auto lepsim neurobia, iba ak krajsim :)
Ostatne veci z fotiek vycitat neviem :) (napr. by potesila ozajstna rezerva namiesto opravnej sady a pod)
Jazdím na: Mazda CX-5
Odpovedať